Beestige openingsdag voor Cats & Dogs dankzij 360°-communicatie
We combineerden een doeltreffende online én offline-aanpak voor een succesvolle opening.
We stellen onze klant even voor ...Cats & Dogs is een begrip onder de dierenspeciaalzaken. Met zeven succesvolle winkels in Schilde, Sint-Job, Kalmthout, Rijkevorsel, Lier, Sint-Katelijne-Waver en (sinds kort) Westerlo zijn ze stevig vertegenwoordigd in de provincie Antwerpen. Cat & Dogs heeft maar één doel voor ogen: honden, katten en baasjes voorzien van op-en-top voeding en andere dierenproducten. Met een hart voor dieren bouwt het familiebedrijf elke dag verder aan hun expertise in natuurlijke voeding voor cats en dogs.
De zomer van 2023 werd een hele speciale voor het bedrijf met de opening van een zevende (!) filiaal. Met Westerlo voegden ze opnieuw een Antwerpse poot toe aan het bedrijf, met als doel om ook meer Limburgse klanten te lokken. Deze opening moesten ze dus strategisch aanpakken. Zaakvoerder Kevin Massart hing aan onze lijn voor enkele heldere targets en een (communicatie)plan van aanpak.
Het doel was dus 250 kopende klanten tijdens de grote opening in Westerlo. Een ambitieus doel, want bij de opening van de andere vestigingen legden ze de lat nog nooit zo hoog voor zichzelf. Pressure! Met 347 kopende klanten die dag, werd de KPI ruimschoots overschreden. En door de communicatie ook na het event aan te houden, keerde een groot deel van die enthousiaste baasjes terug naar Cats & Dogs in Westerlo. Voor die terugkerende klanten staan er nog heel wat plannen in de steigers. Missie geslaagd!