Over ons

​Contentmakers InterMedia trotseren trends

“Eigen titels werken wél”

​Contentmakers InterMedia trotseren trends“Eigen titels werken wél”

17 sep 2019
​Contentmakers InterMedia trotseren trends

BERINGEN, 17 september 2019 – Wie denkt dat er geen toekomst zit in magazines, heeft duidelijk nog niet van InterMedia gehoord. De overkoepelende holding met vestigingen in Beringen en Rijkevorsel is een creatief agency én tegelijkertijd een uitgever van regionale bladen. Goed voor een bereik van meer dan 1,5 miljoen lezers en honderden contente klanten.

De ContentMakers van InterMedia geven een nieuwe dimensie aan de regionale advertentiemarkt. Met titels zoals Flash, Puur, Ziezo, inUWgemeente, MAXzine en Kempenklok. De verschillende dochterbedrijven – Kempenklok, Folderbezorging.be en InterMedia – profileren zich niet langer als aparte ondernemingen maar als één groep. Het voordeel voor de klant? Een breder gamma én een betere ondersteuning.

Nieuwe koepel

“Vanaf 17 september komen we met een nieuwe naam voor de groep naar buiten: InterMedia. Hierdoor willen we aan onze klanten laten weten dat alles onder één dak gebeurt”, zeggen zaakvoerders Filip Aerts, Tine Schepers en Elfie Aerts. “De tagline ‘ContentMakers’ dekt bovendien de volledige lading. We maken content in alle soorten, maten en vormen. En streven áltijd naar contente klanten.”

Hybride groeibedrijf

De zogenoemde ContentMakers van InterMedia denken strategisch mee met hun klanten en gaan telkens op zoek naar de beste oplossing. Dat gaat van advertenties of publireportages in één of meerdere huis-aan-huisbladen tot online visibiliteit op FlashMagazine.be, een nieuwe huisstijl, website, promomateriaal, e-mailcampagnes of social media-posts.

“Het medialandschap evolueert razendsnel. Vroeger kon onze klant in één blad adverteren, vandaag moet hij per doelgroep een ander kanaal kiezen én de boodschap aanpassen. InterMedia blijft – tegen alle tendensen in – stijgen in print. We hebben intussen een bereik van meer dan 1,5 miljoen lezers in Limburg, de Kempen & Vlaams Brabant. Daarnaast zetten we ook fors in op online. Onze creatieve en digitale afdelingen blijven groeien. De afgelopen maanden hebben we nog nieuwe medewerkers aangeworven. De teller staat nu op 22 en daar stopt het wellicht niet.”

Over InterMedia

De ContentMakers van InterMedia zijn aandachtstrekkers. Ze doen er alles aan om de visibiliteit van regionale en lokale ondernemers te vergroten. Via meer dan 20 eigen magazines (inUWgemeente-kranten, Flash, Puur, Ziezo, Kempenklok en MAXzine) maar ook via een nieuwe website, huisstijl, event, direct mailing of social media-campagne. InterMedia begeleidt klanten op een no-nonsense manier in de wereld van off- en online communicatie.

www.intermedia.be


Benieuwd naar onze aanpak?

ontdek het hier
Bekijk ook ...
Slim aan de slag met Google Ads
22
Nov
2021
Slim aan de slag met Google Ads

Wist je dat er wereldwijd elke seconde maar liefst 40.000 zoekopdrachten op Google gebeuren? En dat 94 % van alle Belgische internetgebruikers Google gebruikt…

Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.
23
Sep
2021
Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.

Wil je je business een boost geven en je klantenbestand fors uitbreiden? Maar weet je niet goed hoe je de juiste mensen bereikt? Of hoe je van potentiële geïnteresseerden…

Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren
7
Sep
2021
Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren

Huis-aan-huis blaadjes hebben nog altijd een straffe impact op ons aankoopgedrag. We vinden folders minder storend dan andere reclamevormen en blijven ook in…