Digitaal

QR-code

Maak je reclamedrager interactief

Een QR-code toevoegen

14 oct 2019
Een QR-code toevoegen

Scan de QR-code met een standaard app of gewoon met je camera

QR-codes bestaan al heel lang en zijn dankzij het online betalen bekend geworden bij het grotere publiek. Maar wat is eigenlijk het grote voordeel ervan?

Verkeer berekenen

Het is de uitgelezen manier om offline met online te verbinden én om conversies te meten op offline communicatie. Bijvoorbeeld: Je organiseert een event waarop je flyers uitdeelt met een QR-code erop. Die kunnen mensen dan scannen waardoor ze zich meteen kunnen inschrijven. Zo kan je meten hoeveel van hen je advertentie gezien hebben en interesse hadden. Je kan namelijk bekijken wie er allemaal vanuit deze QR-code naar je website gesurft is. Dat doe je aan de hand van een utm-tag die je toevoegt aan je link bij het aanmaken van de QR-code.

Tip

Als je met een QR-code werkt, plaats je best nog altijd de url erbij. Zo weten mensen je zeker te vinden online!

Versterking nodig?

Onze ContentMakers helpen je graag met het creëren van zo’n QR-code en zorgen ervoor dat die in het oog springt met een treffend design!

Klinkt het allemaal iets te ingewikkeld?

Onze ContentMakers weten er alles van! Neem dus gerust contact op met ons team en wij helpen je graag verder.

contact opnemen

Benieuwd naar onze aanpak?

ontdek het hier
Bekijk ook ...
Slim aan de slag met Google Ads
22
Nov
2021
Slim aan de slag met Google Ads

Wist je dat er wereldwijd elke seconde maar liefst 40.000 zoekopdrachten op Google gebeuren? En dat 94 % van alle Belgische internetgebruikers Google gebruikt…

Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.
23
Sep
2021
Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.

Wil je je business een boost geven en je klantenbestand fors uitbreiden? Maar weet je niet goed hoe je de juiste mensen bereikt? Of hoe je van potentiële geïnteresseerden…

Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren
7
Sep
2021
Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren

Huis-aan-huis blaadjes hebben nog altijd een straffe impact op ons aankoopgedrag. We vinden folders minder storend dan andere reclamevormen en blijven ook in…