May
2020

Een eigen webshop hebben is niet moeilijk of duur, ook voor jouw winkel is het haalbaar & voordelig!
Bereik het juiste publiek via remarketing
De juiste doelgroep bereiken? En meer likes verzamelen? Dat kan dankzij jouw Facebook-pixel!
De Facebook-pixel. Hoorde jij er al van? Het is een stukje onzichtbare code dat het surfgedrag van je klant bijhoudt en weet wat hij of zij allemaal opzoekt. Op Facebook én op andere websites. Het grootste voordeel? Jij kunt véél gerichter adverteren. Via zogenoemde 'remarketing' breng je namelijk iets onder de aandacht waarvan je weet dat er al interesse is!
Je kan je advertenties dus tonen aan mensen die specifieke pagina’s op jouw website bezochten. Stel: je hebt een website voor je plantenwinkel en daarop is er een pagina gewijd aan planten voor binnen, eentje aan planten voor buiten en dan nog één voor binnenhuisdecoratie. Op een bepaald moment wil je de mensen op de hoogte brengen van je nieuwste luchtzuiverende planten, maar dan wel degenen die de pagina ‘planten voor binnen’ bezochten. Dat kan perfect! Zo zijn je campagnes en je boodschappen hyperrelevant voor je doelgroep en is de kans ook groter dat ze een actie zullen ondernemen.
Een eigen webshop hebben is niet moeilijk of duur, ook voor jouw winkel is het haalbaar & voordelig!
Opvallen op sociale media is steeds moeilijker. Tenzij je Instant Experience gebruikt. Dat is een tool waarmee je je producten of diensten visueel heel knap…
Facebook, Instagram, Linkedin en Pinterest… Wanneer kies je voor welk platform?