Social Media

Facebook-pixel

Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

31 jul 2019
Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

Bereik het juiste publiek via remarketing

De juiste doelgroep bereiken? En meer likes verzamelen? Dat kan dankzij jouw Facebook-pixel!

Verborgen goudmijn

De Facebook-pixel. Hoorde jij er al van? Het is een stukje onzichtbare code dat het surfgedrag van je klant bijhoudt en weet wat hij of zij allemaal opzoekt. Op Facebook én op andere websites. Het grootste voordeel? Jij kunt véél gerichter adverteren. Via zogenoemde 'remarketing' breng je namelijk iets onder de aandacht waarvan je weet dat er al interesse is!

Toepassen op je eigen onderneming

Je kan je advertenties dus tonen aan mensen die specifieke pagina’s op jouw website bezochten. Stel: je hebt een website voor je plantenwinkel en daarop is er een pagina gewijd aan planten voor binnen, eentje aan planten voor buiten en dan nog één voor binnenhuisdecoratie. Op een bepaald moment wil je de mensen op de hoogte brengen van je nieuwste luchtzuiverende planten, maar dan wel degenen die de pagina ‘planten voor binnen’ bezochten. Dat kan perfect! Zo zijn je campagnes en je boodschappen hyperrelevant voor je doelgroep en is de kans ook groter dat ze een actie zullen ondernemen.

Klinkt het allemaal iets te ingewikkeld?

Onze ContentMakers weten er alles van! Neem dus gerust contact op met ons team en wij helpen je graag verder.

contact opnemen
Bekijk ook ...
Een QR-code toevoegen
14
Oct
2019
Een QR-code toevoegen

Vandaag de dag weten mensen wel wat een QR-code is, wat het doet en hoe ze het moeten gebruiken. Zeker omdat je ze nu kan scannen met apps die standaard al…

Een geslaagde vacature opstellen
25
Sep
2019
Een geslaagde vacature opstellen

Creëer in 5 stappen een jobaanbieding waar iedereen wil op ingaan en vind de geschikte kandidaat.

​Contentmakers InterMedia trotseren trends
17
Sep
2019
​Contentmakers InterMedia trotseren trends

Wie denkt dat er geen toekomst zit in magazines, heeft duidelijk nog niet van InterMedia gehoord.