Social Media

Facebook-pixel

Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

31 jul 2019
Gericht adverteren dankzij Facebook-pixel

Bereik het juiste publiek via remarketing

De juiste doelgroep bereiken? En meer likes verzamelen? Dat kan dankzij jouw Facebook-pixel!

Verborgen goudmijn

De Facebook-pixel. Hoorde jij er al van? Het is een stukje onzichtbare code dat het surfgedrag van je klant bijhoudt en weet wat hij of zij allemaal opzoekt. Op Facebook én op andere websites. Het grootste voordeel? Jij kunt véél gerichter adverteren. Via zogenoemde 'remarketing' breng je namelijk iets onder de aandacht waarvan je weet dat er al interesse is!

Toepassen op je eigen onderneming

Je kan je advertenties dus tonen aan mensen die specifieke pagina’s op jouw website bezochten. Stel: je hebt een website voor je plantenwinkel en daarop is er een pagina gewijd aan planten voor binnen, eentje aan planten voor buiten en dan nog één voor binnenhuisdecoratie. Op een bepaald moment wil je de mensen op de hoogte brengen van je nieuwste luchtzuiverende planten, maar dan wel degenen die de pagina ‘planten voor binnen’ bezochten. Dat kan perfect! Zo zijn je campagnes en je boodschappen hyperrelevant voor je doelgroep en is de kans ook groter dat ze een actie zullen ondernemen.

Benieuwd naar onze aanpak?

ontdek het hier
Bekijk ook ...
Slim aan de slag met Google Ads
22
Nov
2021
Slim aan de slag met Google Ads

Wist je dat er wereldwijd elke seconde maar liefst 40.000 zoekopdrachten op Google gebeuren? En dat 94 % van alle Belgische internetgebruikers Google gebruikt…

Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.
23
Sep
2021
Van prospecten klanten maken? Doe aan lead generation.

Wil je je business een boost geven en je klantenbestand fors uitbreiden? Maar weet je niet goed hoe je de juiste mensen bereikt? Of hoe je van potentiële geïnteresseerden…

Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren
7
Sep
2021
Een old school reclamefolder 
blijft verbazend goed scoren

Huis-aan-huis blaadjes hebben nog altijd een straffe impact op ons aankoopgedrag. We vinden folders minder storend dan andere reclamevormen en blijven ook in…