Bozlaat website, brochure en beursstand ontwerpen

Het Hasseltse interieur- en (ver)bouwbedrijf BOZ ging met InterMedia in zee voor een advertorial. Door de goede samenwerking rolden er ook extra opdrachten uit. “InterMedia heeft uiteindelijk een gloednieuwe website verzorgd. Inclusief professionele foto’s én overtuigende teksten. Net zoals een nieuwe baseline, een mooie brochure en een aantrekkelijke beursstand voor Woonestetika”, zegt zaakvoerder Jos Kennes.

“We zijn via-via bij InterMedia terechtgekomen”, legt Jos Kennes uit. “Via hun website maakte ik meteen een afspraak. Accountmanager Nele legde uit hoe we extra naamsbekendheid konden verwerven. Niki en Lisa van het digital team van InterMedia stelden een globale communicatieaanpak voor. Aangezien we intern al een tijdje over een nieuwe website aan het denken waren, hapten we toe. Gezien de tijdsdruk – we wilden alles voor Woonestetika rond hebben – heeft InterMedia een erg mooi resultaat geboekt. Alles oogt een stuk professioneler. Bovendien hebben we al verschillende leads via de advertorial gekregen.”

Probleem:

  • BOZ heeft nood aan meer naamsbekendheid en een professionelere uitstraling.

Oplossing:

  • InterMedia verzorgt een advertorial in Flash en Ziezo. Niki en Nele van InterMedia stellen ook en globale communicatieaanpak voor. Met 5 diensten die duidelijke de juiste doelgroep aanspreken.

Resultaat:

  • BOZ krijgt erg veel positieve reacties van prospecten. De nieuwe brochure en website ogen professioneel. De advertorial genereert leads.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren