Convenslaat volledige huisstijl vanaf nul ontwikkelen

Toen Richard, het boegbeeld van de onderneming Convens, plots kwam te overlijden, nam zijn dochter Gudrun het over. Ze begon met veel overtuiging aan dit avontuur en stelde vast dat er geen duidelijk merkbare huisstijl was uitgewerkt. InterMedia werd ingeschakeld om het over te nemen. Belangrijk hierbij was dat haar vader overal een ereplaats zou krijgen. Met veel enthousiasme gingen onze ContentMakers aan de slag en werd alles tot in de (stalen) puntjes uitgewerkt.

Probleem:

  • Er is geen huisstijl ontwikkeld die gebruikt kan worden voor verschillende uitwerkingen. Zo bestaan er ook geen attributen om de verkoop te bevorderen.

Oplossing:

  • Verschillende teamleden worden ingeschakeld om een doordacht voorstel op te stellen van een vernieuwende huisstijl. Hierbij wordt rekening gehouden met elk detail en wordt de focus vooral gelegd op de link met Richard. Een professionele fotoshoot wordt georganiseerd om beelden van hoge kwaliteit beschikbaar te hebben.

Resultaat:

  • Allereerst werd een logo met baseline uitgewerkt waarbij het grafische aspect volledig in lijn ligt met de bewoording: ‘Rich Art of Steel Tubes’. Een mooie knipoog naar papa Richard. In dezelfde stijl werden ook relatiegeschenken zoals muntjes en paraplu’s ontwikkeld. Om de verkoop te bevorderen werd er ook drukwerk voorzien De professionele beelden werden gebruikt voor naamkaartjes en ook voor een nieuwe website.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren