Engel & Völkers Noord-LimburgEngel & Völkers blijft top-of-mind dankzij multimediale campagnes

Vastgoedspecialist Engel & Völkers Noord-Limburg adverteert al meer dan twee jaar in diverse magazines van InterMedia. Sinds dit najaar rekent de onderneming bovendien op nog meer expertise van de ContentMakers, namelijk de online en offline communicatieskills. Het doel? De naamsbekendheid van het kantoor vergroten in de regio.

Probleem: 

  • Engel & Völkers Noord-Limburg is voor zijn marketinginhoud afhankelijk van de hoofdzetel in Hamburg. Zij leveren tal van seizoensbeelden en -slogans aan om ook in België te verspreiden. De onderneming zoekt dus een partner om die content in te zetten voor een betere lokale brand awareness en om het verschil te maken met andere standaard immokantoren.

Oplossing: 

  • Office Manager Jef Simons merkt in onze Contentwijzer op dat we naast advertenties in print ook andere diensten aanbieden. Hij maakt een afspraak met een ContentMaker om de mogelijkheden te bespreken om op Google te adverteren, banners en nog zoveel meer te voorzien.

Resultaat: 

  • Een eerste onlinecampagne deze herfst loopt alvast vlot. Telkens wanneer er iets nieuws, een dubbelcheck of aanpassing nodig is, communiceren we via WhatsApp om snel te schakelen. Voor 2022 staan er allerlei extra acties op til, onder meer een opvallende bestickering van De Lijnbussen. De samenwerking verloopt super!

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren