Felixschakelt InterMedia in voor communicatie over verhuis

Garage Felix nam onlangs een concessie over en brengt nu de sites van Mol, Olen en Herentals samen onder één dak. Deze reorganisatie leidt voor de eindklanten tot ruimere openingsuren en een betere beschikbaarheid. Maar voor sommigen betekent dit ook een langere rit tot aan hun vertrouwde garage.

Om dat nadeel te tackelen, bundelt Felix voortaan exclusieve voordelen voor haar trouwe klanten in een gloednieuwe VIF-kaart. Kempenklok stuurde haar trouwe klant door naar zusterbedrijf InterMedia. Daar zorgden ze voor de content, lay-out én een heus event.

Garage Felix deed een beroep op InterMedia voor de crossmediale communicatie. “Voor een lokale ondernemer is een groot marketingbureau te duur. Kempenklok en InterMedia boden een betaalbare oplossing”, zegt Tim Quirijnen, gedelegeerd bestuurder van Garage Felix. “InterMedia dacht mee, zorgde voor alle communicatie inclusief opmaak en organiseerde een klantenevent. Het grootste voordeel van deze samenwerking? De snelheid waarmee ze dingen kunnen realiseren. Onze eindklanten reageerden positief op het event en hun Very Important Felix-kaart.” Op vertoon van die VIFkaart krijgen ze in de nieuwe concessie een gratis elektrisch vervangvoertuig én een carwashbeurt. “Op die manier tonen we dat er – ondanks de grotere afstand – toch heel wat voordelen zijn om Felix-klant te blijven.”

Probleem:

  • Door de verhuis moeten klanten verder rijden naar hun vertrouwde garage.

Oplossing:

  • InterMedia zet de voordelen op een rijtje in een crossmediale campagne en organiseert een heus verhuisevent in de oude concessie.

Resultaat:

  • Klanten rijden graag een stukje verder om van de voordelen van hun VIF-kaart te genieten.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren