Garage FelixVindt in InterMedia een externe marketingpartner

Met de vier vestigingen, de meer dan 100 medewerkers en de diverse automerken van Groep Felix hebben de zaakvoerders hun handen meer dan vol. Om tijd te besparen en het marketingluik professioneel en efficiënt aan te pakken, schakelt het bedrijf daarom de ContentMakers in.

Probleem:

  • Medezaakvoerder Tim regelt de publiciteit voor zijn vestigingen voornamelijk zelf, bij gebrek aan een interne marketingmedewerker. Hij adverteert al jaren in Kempenklok. Hij besluit dus vaker hulp te vragen aan de ContentMakers voor onder andere huis-aan-huisfolders en de communicatie omtrent de verhuis van een vestiging.

Oplossing:

  • InterMedia ontzorgt Groep Felix overal waar nodig. Voor het event naar aanleiding van de verhuizing, ontfermen de ContentMakers zich over het ontwerp en de bedeling van de uitnodigingen, de mailings, de sociale media, de praktische regelingen en zoveel meer.

Resultaat:

  • Tim is zo tevreden over de diensten van InterMedia, dat hij besluit ons in te schakelen als een soort externe marketingmedewerker. We krijgen inkijk in de planning van de groep, de merken en de vestigingen en houden nauw contact om alles tijdig klaar te hebben. De ContentMakers ontwerpen posts voor LinkedIn en Facebook, restylen de logo’s, … De meest recente LinkedIn-campagne levert alvast een aanzienlijke uitbreiding van het netwerk op.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren