Geertsverhoogt de loyaliteit van haar klanten

Een bedrijf in volle groei. Zo kan je Geerts wel noemen. Om zich helemaal futureproof te maken, gaat het bedrijf voor een duidelijk nieuw jasje. InterMedia leidt de make-over in goede banen. Niet enkel de webstructuur evolueert. Ook de klantcentrale aanpak. InterMedia schrijft een ABC-gids. Hierdoor weten klanten heel duidelijk welke diensten Geerts allemaal aanbiedt.

In een optimale klantenservice hoort ook beleving. Met het Big Green Heat Event zet het bedrijf jaarlijks alle diensten in de kijker. Vorig jaar mocht InterMedia het outdoor event organiseren. Met succes!

Probleem:

  • Het aanbod van producten en diensten van Geerts is enorm groot. Zowel online als in de winkel is er geen duidelijke structuur. Ook de uniformiteit in de communicatie is soms ver zoek.

Oplossing:

  • InterMedia ondersteunt onvoorwaardelijk en voorziet voldoende feedbackmomenten. Zo kan Geerts focussen op de verkoop. InterMedia screent de bestaande website en brengt de troeven én werkpunten in kaart. Daarnaast komen we met creatieve invalshoeken voor een efficiëntere aanpak naar de verschillende doelgroepen.

Resultaat:

  • Geerts ontvangt een stabielere offerte-instroom, de loyaliteit van de klanten groeit en de communicatie is uniform én doeltreffend. Tijdens de events zijn er ook meer gasten! Kortom, Geerts komt elke keer opnieuw binnen bij de juiste doelgroep.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren