Horta Diest Horta Diest profileert zich als expert in tuin en dier

Al een zevental jaar werkt Horta Diest samen met InterMedia. Het jeugdige team staat klanten sympathiek en professioneel te woord en biedt een originele combinatie producten aan voor tuin, dier, hobby’s … én drank. Het uitgebreide assortiment stelt eigenares Caroline persoonlijk samen op basis van de wensen van haar klanten.

Probleem: 

  • Horta Diest wil zich nog meer profileren als adviseur. Als aanspreekpunt voor al je vragen over tuin en dier. Je komt niet enkel naar de winkel omwille van het aanbod, maar ook omdat je weet dat je begeleiding krijgt in je keuze.

Oplossing: 

  • Naast de standaard advertenties in Ziezo, opteert Horta Diest voor redactiepagina’s. Tienmaal per jaar contacteren we onze klant om het onderwerp van het volgende promotieartikel te bespreken. Op die manier toont het bedrijf niet enkel haar aanbod maar ook haar expertise.

Resultaat: 

  • De artikels worden door een breed publiek gelezen. Heel wat klanten komen om raad vragen én herkennen dankzij de foto’s zelfs het personeel van Horta Diest. Top! Want herkenbaarheid creëert vertrouwen.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren