HUPSA Kindermodebespaart tijd dankzij professionele contentstrategie

Kinderen van top tot teen tof en trendy kleden. Evelien en Michaël maken het al enkele jaren mogelijk. Eerst met hun webshop HUPSA Kindermode en sinds een tijdje ook in een fysieke winkel in Hasselt. En hun on- en offline communicatie pakken ze natuurlijk graag op een even warme en professionele manier aan!

Probleem

Na enkele jaren een webshop en fysieke winkel gespecialiseerd in kinderkledij uit te baten, neemt HUPSA Kindermode in de zomer van 2021 schoenenwinkel Bybo-Lino over. Er komt ook een verhuizing naar een nieuwe locatie aan te pas. Wat communicatie en publiciteit betreft, komt er bij zo’n winkelopening wel wat kijken. Dat ervaarden de zaakvoerders al toen ze hun vorige winkel openden. Omdat ze het ditmaal efficiënter willen aanpakken én tijd willen besparen, zoeken ze een partner die alles in goede banen leidt.

Oplossing

HUPSA Kindermode adverteert al enkele jaren in de magazines van InterMedia. Zaakvoerder Evelien besluit daarom voor het volledige communicatieplan omtrent de opening de ContentMakers in te schakelen. Wij ontwerpen banners, stickers, advertenties, filmpjes voor Facebook, en zoveel meer. Allemaal in eenzelfde herkenbare HUPSA-huisstijl.

Resultaat

De communicatie over de overname en opening zit goed in elkaar. De ContentMakers houden voortdurend contact met de zaakvoerders en sturen – ook na de opening – elk ontwerp nog even ter goedkeuring door. Er wordt een contentplanning voor een half jaar opgesteld met de optie om te pauzeren wanneer gewenst.


Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren