Huybsbindt klanten via InterMedia-masterplan

Garage Huybs, één van de succesvolste Mitsubishi-verdelers in het land, viert dit jaar haar 50-jarig bestaan. En hoe! Een jaar lang staan er maandelijks acties op het programma. Want een jubileum vieren, doe je maar beter in stijl.

Huybs communiceerde in het verleden al via diverse kanalen, maar de uniformiteit was soms ver zoek. InterMedia stroomlijnt de content en zorgt dat de bomen in het bos terug zichtbaar worden. InterMedia bedenkt ook een masterplan met onder andere een pannenkoekenevenement tijdens het Autosalon, een spraakmakende socialmediacampagne, een Ladies Only-event, een meet and greet met ambassadrice Clara Cleymans enzovoort.

De ContentMakers van InterMedia voorzien uitnodigingen, maken gasten warm via Facebook en zorgen voor een online inschrijvingsplatform voor de diverse evenementen. Flyers, folders, een advertentie op de cover van Kempenklok, zelfs een aangepast logo in jubileumthema … de grove middelen worden ingezet!

De rode draad doorheen alles? Data capteren. Zowel online als via een tablet aan de balie. Op een manier die volledig GDPR-compliant is. Zodat Huybs in de toekomst nóg gerichter en efficiënter kan communiceren met haar verschillende doelgroepen.

Probleem:

  • Garage Hubs wil uitpakken met een jubileumjaar, maar weet niet goed waar te beginnen. Welke klantengegevens zijn nog actueel? En hoe communiceren we alles?


Oplossing:

  • InterMedia komt met een origineel masterplan met diverse acties om zoveel mogelijk doelgroepen te bereiken. Crossmediacampagnes doen de rest.


Resultaat:

  • De acties werken. De garage behaalt eind februari de helft van hun jaarquota. Intussen blijft InterMedia straffe acties op poten zetten.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Contacteer ons en onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren