LommersLommers verkiest professionele aanpak van sociale media

Lommers is een vaste waarde in Lommel. En dat al minstens 100 jaar. Aan het hoofd staat inmiddels de 4de generatie: de broers Philip en Dominique Lommers, beide binnenhuisarchitecten. Wat hun aanpak zo uniek maakt? Ze richten niet enkel woningen en winkels in, ze ontwerpen ook zelf. Van volledige meubellijnen, keukens en verlichting tot tapijten en zelfs schilderijen. In hun eigen atelier en in samenwerking met lokale ijzersmeders, houtbewerkers, enzoverder. Als dat geen toewijding is!

Probleem: 

  • Lommers en onze ContentMakers, they go way back. Zowat een decennium geleden startte het interieurbedrijf met adverteren in onder andere Puur en de InUwGemeentekrantjes. Een vlotte, sympathieke samenwerking. Onlangs besloot Philip Lommers daar nog een luik aan toe te voegen: de onlinekanalen. Hij wilde inzetten op sociale media, maar dan meteen doelgericht en professioneel. Geen geknoei na de werkuren.

Oplossing: 

  • Een klant die zijn Facebook- en Instagrampagina professioneel wil aanpakken? Dat klinkt ons als muziek in de oren! We bespreken met Lommers onze tactiek en besluiten met campagnes te werken. Telkens er een actie aankomt of een belangrijk nieuwtje te vertellen is, gaan zowel ons magazinespecialisten als onze digitale wizards aan de slag. We beslissen ook samen op welke regio en doelgroep we mikken.

Resultaat: 

  • Deze werkwijze is ideaal voor onze klant. Ze zijn erg tevreden over de lay-out en het feit dat die online en offline even herkenbaar en fris oogt. En de communicatie via WhatsApp verloopt lekker snel en makkelijk.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren