Nesamaakt zich helemaal klaar voor de toekomst

Een nieuw management. Dat betekent een frisse wind doorheen het bedrijf. Net daarom kiest Nesa voor een nieuwe locatie met een gloednieuw kantoor, een moderne huisstijl en betere communicatie.

InterMedia tilt het huismerk – dat ook het Handmade in Belgium-label draagt – naar een stijlvol niveau. Zelfs de wagens en bestelwagens krijgen nieuwe kleuren opgeplakt.

De website gaat breder en informeert beter. In combinatie met de professionele fotografie en videobeelden straalt Nesa nu veel meer dynamiek uit. Noem het gerust futureproof!

Probleem:

  • InterMedia ontwerpt een gloednieuw logo en staat in voor al het beeldmateriaal. Ook de website, social media, nieuwsbrieven via e-mail en advertenties worden grondig aangepakt. Daarnaast versterken we de USP’s en categoriseren we het productgamma.

Oplossing:

  • InterMedia ondersteunt onvoorwaardelijk en voorziet voldoende feedbackmomenten. Zo kan Geerts focussen op de verkoop. InterMedia screent de bestaande website en brengt de troeven én werkpunten in kaart. Daarnaast komen we met creatieve invalshoeken voor een efficiëntere aanpak naar de verschillende doelgroepen.

Resultaat:

  • Nesa heeft nu een overzichtelijke uitstraling en is helemaal klaar voor de verdere internationalisering. Het bedrijf heeft een opvallend logo en uniforme huisstijl. Je merkt de Nesa-stempel meteen: op de website, in het drukwerk, in de advertenties, op social media, op de bedrijfswagens, op de werkkleding van medewerkers enzovoort.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren