Paliflorakiest juiste kanalen en ziet omzet boosten

Florist en interieurstylist Wesley Berghmans tovert de mooiste bloemstukken op tafel en is een echte krak op vlak van decoreren. Hij is een rasechte ondernemer maar technologie zit hem minder in de vingers. Het resultaat: diverse mailboxen, een website die niet helemaal op punt staat en te veel verschillende Facebook-profielen.

InterMedia schept orde in de digitale chaos en zorgt dat alles terug werkt zoals het hoort. We schonen logins op, kiezen de juiste kanalen en adverteren een stuk gerichter.

Klantengegevens verzamelen? Dat gebeurt nu heel eenvoudig via een iPad op de toonbank in de winkel.

We voorzien ook een contentkalender om communicatiecampagnes te spreiden. Zo vangen we de kalmere periodes beter op. Kortom, we ontzorgen op allerlei vlakken. Zodat Wesley kan focussen op zijn corebusiness.

Probleem:

  • Paliflora heeft weinig tijd om te communiceren met klanten. Ook de technische expertise ontbreekt. Hierdoor mist de florist/interieurstylist heel wat marktaandeel.

Oplossing:

  • InterMedia zet alle technologie op punt en voorziet een helder contentplan. De focus: net vóór het aanbreken van een kalme periode gericht communiceren.

Resultaat:

  • Diverse acties – op het juiste moment, naar de juiste doelgroep – met professioneel beeldmateriaal zorgen voor een fikse omzetboost.

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren