VDI Design
Kwaliteit is de rode draad van VDI Design. Ook in hun communicatie!
Marrel is een begrip in de Antwerpse Kempen. Hier zijn schoenen zoveel meer dan een trendy item om je outfit te vervolledigen. Want werkelijk elk paar voeten vindt een passend model. Hamertenen, brede of gevoelige voeten, voetproblemen door diabetes, speciale maten, nood aan steunzolen, … geen vraag is te veel. Want moeilijke voeten bestaan niet!
De oude website met beperkte info over de zaak volstaat niet meer. Marrel wil haar buitengewone service in de kijker zetten en de volledige schoenencollectie online tonen. Bovendien hoopt zaakvoerder Lisse Mertens graag meer en doelgerichter te communiceren via sociale media.
Op een klantenevent van InterMedia leert Marrel onze onlinediensten beter kennen. Naast de vertrouwde publiciteitspagina’s in Kempenklok, besluit het bedrijf onze ContentMakers ook in te schakelen voor een efficiënte, fraaie website en een professionele aanpak van de sociale media.
De website doet dienst als online visitekaartje – inclusief de persoonlijke, warme sfeer – én digitale etalage. Wanneer het coronavirus toeslaat, de winkel noodgedwongen sluit en het bedrijf met thuisleveringen start, is marrel.be zelfs een redder in nood. InterMedia voegt nog snel de extra zoekfunctie ‘geschikt voor steunzolen’ toe aan de site zodat mensen makkelijker de gewenste modellen vinden. Alle nieuwtjes en promoties bereiken daarnaast vlot de (mogelijke) klanten dankzij campagnes op Facebook en Instagram. Missie geslaagd!
Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.