Tuincenter MichielsTuincenter Michiels bereikt vlot haar doelgroep on- en offline

Tuinmachines van kwaliteitsmerken, een onderhouds- en hersteldienst én – daar gaat eigenaar Davy prat op – doordacht, deskundig advies bij elk product. Dat mag je verwachten in het Herseltse Tuincentrum Michiels, zowel als particulier als professional. Overtuigd door de layout van ons magazine Ziezo, besloot de ondernemer enkele jaren geleden om met InterMedia in zee te gaan.

Probleem: 

  • Na een bezoek van een van onze ContentMakers besluit Davy Michiels een jaar lang te adverteren in Ziezo. Dat loopt alvast vlot. Hij is erg tevreden over de resultaten en verlengt onze overeenkomst. Tegelijk bedenkt hij dat hij particuliere prospecten wellicht nóg vlotter bereikt via onlinekanalen. Maar hij vindt geen gaatje(s) in zijn agenda om zich met regelmaat met sociale media bezig te houden …

Oplossing: 

  • We doen Davy een voorstel voor Facebook en Instagram. We bespreken de verschillende onderwerpen voor het komende jaar en stellen een planning op. Hij geeft ons toegang tot de beeldbank van zijn leveranciers zodat we telkens kwalitatieve foto’s hebben voor de posts. Enkele dagen vóór de publicatiedatum sturen we hem een proefversie door.

Resultaat: 

  • Tuincenter Michiels krijgt aanzienlijk meer respons via sociale media. Er is online leven in de brouwerij. De berichten worden gelezen, gedeeld en geliket. De doelgroep die Davy voor ogen had, wordt bereikt. Missie geslaagd!

Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren