VPFTracht weg te vinden in reclamewereld

VPF is vandaag de dag een begrip in Beringen en omstreken. Toch vinden ze het belangrijk om steeds te blijven communiceren over hun zes automerken naar (potentiële) klanten. Hierbij zoeken ze iemand die kan instaan voor het totaalpakket en niet enkel informeert, maar ook meedenkt.

Probleem:

  • Door de vele mogelijkheden in de reclamewereld ziet VPF door de bomen het bos niet meer en zoeken ze een betrouwbare partner om hen hierin te begeleiden.

Oplossing:

  • Bij VPF hadden ze het idee om een opendeurdag te organiseren. We brainstormden samen tot we uiteindelijk een totaalpakket konden voorstellen. Zowel de klassieke media als digitale platformen werden ingeschakeld. Op social media stelden we een uitgebreid content plan op om het maximum eruit te halen. Er werd bovendien een grafische identiteit uitgewerkt voor de festiviteiten, die overal werd toegepast.


Resultaat:

  • Online werden remarketing campagnes en advertenties ingeschakeld. Fysiek zagen we affiches, flyers en autostickers in het straatbeeld verschijnen. Ook in de print werd er ruchtbaarheid gegeven aan het evenement. Alle acties zorgden uiteindelijk voor een meer dan geslaagde editie waar maar liefst 350 bezoekers aanwezig waren.



Kan jij onze hulp ook gebruiken?

Onze ContentMakers komen graag bij je langs om de mogelijkheden te bespreken.

contacteer ons

Bekijk ook ..

Ontdek meer cases

laat u inspireren