Google Ads

Adverteren via Google loont ontzettend hard, maar het is expertenwerk. Gelukkig weten wij van wanten en laten we je opvallen met treffende advertenties. Hierbij nemen we de technische kant voor onze rekening, maar voor de basis zitten we graag eens met jou samen. Zo garanderen we een optimaal resultaat.

Wanneer je adverteert met een Google Ads-campagne komt jouw advertentie bovenaan de zoekresultaten in Google te staan. Liefst 95% van de mensen die producten of diensten zoeken, gebruikt Google. Met een Google-campagne bereik jij jouw doelgroep, net op het moment dat ze je product of dienst zoeken. Fantastisch, toch?

Het grote voordeel van Google Ads?

Het absolute pluspunt van Google Ads of SEA (Search Engine Advertising) is dat je publiek al warmloopt voor jouw product of dienst, anders zouden ze er niet naar zoeken. Wat jij moet doen? Hen overtuigen om jouw online etalage te bezoeken. Nog een voordeel: jij betaalt niet voor de vertoningen van je advertentie. SEA kost je enkel geld als iemand doorklikt naar jouw website. Het komt er dus op neer dat je juiste mensen moet bereiken waarbij jij het beste resultaat en jouw lead (verkoop) haalt.

Perfect meetbaar

SEA-campagnes zijn perfect meetbaar. We stellen op voorhand concrete, becijferde doelstellingen op. Deze meetbaarheid laat toe de Google Ads-campagnes aan te passen om telkens nieuwe klanten aan te trekken en jouw campagnes rendabel(er) te maken. We houden ervan om te testen, analyseren en bij te sturen waar nodig. Onze ContentMakers komen daarom op regelmatige basis langs om samen met jou de resultaten door te nemen. We kunnen ook a/b testen doen om te kijken welke advertenties het succesvolst zijn. Waar nodig sturen we jouw campagnes bij.

Waarom onze ContentMakers inschakelen?

Het lijkt misschien allemaal vrij simpel, maar succes behalen met Google Ads is niet zo evident. Het is belangrijk om je search campagnes van bij het begin goed op te stellen en nadien voortdurend bij te sturen. Dat vraagt tijd, ervaring en een grondige kennis van Google Ads en Google Analytics. Wanneer je het aan Google zelf overlaat, is de kans groot dat je snel veel geld kwijt bent en teleurgesteld bent in het resultaat. Bovendien worden Google Ads-campagnes alsmaar complexer en meer en meer geautomatiseerd. Wil jij je targets behalen? Besteed je Google Ads dan uit aan onze specialisten.


Klinkt het allemaal iets te ingewikkeld?

Onze ContentMakers weten er alles van! Neem dus gerust contact op met ons team en wij helpen je graag verder.

contact opnemen

Zin om extra cliënteel uit de Google-hoed te toveren?

Bel of mail ons. Geheel vrijblijvend. We kijken graag hoe we jou kunnen helpen. Samen zetten we een Google-campagne op maat op poten. Succes gegarandeerd.

contacteer ons