Merkstrategie
Wie ben je? Waarom doe je wat je doet? En hoe straal je dat uit naar je (potentiële) klanten? We zoeken de ‘why’. We zetten je in de markt of verhogen je visibiliteit. We bouwen aan een sterke merkidentiteit. Zodat jij eruit springt.
Strategisch analyseren. Vanuit een helicopterview. En luisteren naar jouw noden om dan met creatieve, uitnodigende en originele acties te komen die er ‘boenk’ op zijn. Op het juiste moment. Voor de juiste doelgroep. Via het juiste kanaal. En met de juiste content. De InterMedia-strategie werkt!
Wie ben je? Waarom doe je wat je doet? En hoe straal je dat uit naar je (potentiële) klanten? We zoeken de ‘why’. We zetten je in de markt of verhogen je visibiliteit. We bouwen aan een sterke merkidentiteit. Zodat jij eruit springt.
Welk budget voor welk platform? Da’s puzzelen! Onze strategen pluizen je doelgroep uit en weten op welke paarden ze moeten inzetten. Om met zo weinig mogelijk budget zoveel mogelijk groei te realiseren.
Gegevens verzamelen is niet moeilijk. De juiste data capteren – conform de privacywet – is iets anders. We scheiden het kaf van het koren. En gaan voor data waar je wél wat aan hebt.
Veel volk in één keer overtuigen om naar jouw zaak te komen? Wij organiseren een opendeurdag, promo-event of familiedag en regelen alles. Van de save-the-date en de uitnodiging tot de advertenties en catering.
In alles wat we doen houden we het én-én-verhaal in het achterhoofd. We blijven trouw aan printmedia, maar zetten ook fors in op online. Zoals een hybridewagen combineren we het beste van twee werelden. Het resultaat? Maximale efficiëntie!