Een nieuwe website en bijhorende volgers voor LWB
Om nieuwe leads aan te trekken implementeerden we een volledige strategie.
Dé referentie op vlak van loonadministratie en tewerkstelling van werknemers? LWB. Een veilige partner waar je jouw personeelsadministratie aan kan toevertrouwen zonder zorgen. Met advies op mensenmaat staan ze hun meer dan 2.800 klanten graag bij. Het team van 35 medewerkers werkt persoonlijk met een open communicatie en hands-onmentaliteit.
Uitdaging nummer één: een nieuwe website. Uitdaging twee? Extra medewerkers! LWB was gretig op zoek naar verjonging, verfrissing en een nieuwe wind. Zowel via sociale media als via de website. Ze zochten ook een slimme strategie om klanten op de hoogte te brengen van nieuwe wetgevingen inzake personeelsadministratie. Want LWB is een partner die kennis en expertise graag deelt met anderen.
Om nieuwe leads aan te trekken implementeerden we een volledige strategie: de optimalisatie van bestaande nieuwsberichten en blogs op de website, relevante content voor sociale media om bedrijven correct te informeren over nieuwe wetgevingen én een allround campagne om groei te realiseren. Met social ads op LinkedIn, remarketing op Meta en LinkedIn automation om een groter digitaal netwerk uit te bouwen. We rolden ook een online test uit over hoe tevreden mensen zijn over hun huidige loonsecretariaat. Onschatbare informatie! Daarbij kochten we ook gegevens van interessante prospects in de regio die telefonisch konden opgevolgd worden voor een afspraak.
LWB merkte onmiddellijk resultaat van de nieuwe website. De informatievragen stegen aanzienlijk en ook hun sociale media groeiden instant door de strategie van InterMedia. De campagne om nieuwe klanten aan te trekken sloeg aan. Door de digitale tools die we gebruikten, kon LWB aan de slag met de ingewonnen informatie om hun klantenbestand fors uit te breiden.