Over onsWij zijn ContentMakers!

Of noem je ons liever aandachtstrekkers?

Jouw visibiliteit is wat ons drijft. Maakt niet uit hoe. Via onze eigen magazines, een nieuwe website of huisstijl, een evenement, direct mailings, socialmediacampagnes ... Wij denken strategisch mee. In en out of the box. En stralen alleen als jij schijnt.

En dat is al zo sinds 1948, want toen richtten Jan Bongaerts en Cecile Ballet het Filmnieuws op. Een gratis huis-aan-huis krantje boordevol streeknieuws. In 1956 volgde de oprichting van Kempenklok. De geboorte van het gratis huis-aan-huis magazine in de Kempen was hiermee een feit. In 1971 sprong de tweede generatie aan boord van het familiebedrijf.

Jaren later, in 1990, lag de eerste editie van Flash Magazine in de brievenbussen. Het magazine gevuld met lifestyle-items, bedrijfsnieuwtjes & recepten was meteen een succes.

In 2007 vervoegde ook de derde generatie, Elfie & Filip, het bedrijf. In 2008 maakte ons familiebedrijf meteen een grote stap en startte het met een eigen bedeling. Folderbezorging was dé nieuwe tak van InterMedia.

Vanaf 2014 schakelden we bij InterMedia een versnelling hoger en begonnen we met de uitgave van de inUWgemeente krantjes. Zo kregen de eerste Limburgse gemeentes een eigen krantje met nieuws, advertenties & zoekertjes uit hun eigen regio. In 2017 nam ons bedrijf Ziezo Magazine over en in 2018 volgde de overname van Puur Magazine.

Tevens werd in 2018 de digitale tak opgericht. Social media, websites & zoekmachines hadden geen geheimen meer voor ons Limburgse familiebedrijf. In 2019 werden de werknemers ten slotte omgetoverd tot echte ContentMakers. Vanaf nu maken wij dus jou(w) content!

Team InterMediaContent Makers
Wij van InterMedia zijn er voor jou!
En gaan daarbij tot het uiterste. Vandaag én morgen.
Filip, Tine, Elfie en het héle InterMedia team.