Juwelencentrum Luyten mixt online en offline klantenbeleving
We zetten juwelencentrum Luyten in de spotlights zowel via sociale media als met drukwerk.
Juwelencentrum Luyten bouwt op pure ambacht en vakmanschap. En dat al 70 jaar lang. Een jubileum dat het familiebedrijf natuurlijk in stijl viert. De derde generatie is aan zet met een volledige transformatie van de zaak in Turnhout én hulp van onze ContentMakers voor de communicatie en promotie erbovenop.
Juwelencentrum Luyten staat in de regio bekend als een kwalitatieve speler op maat. Ze zochten een manier om die persoonlijke klantenbeleving ook al online te starten in de vorm van een webshop en een frisse nieuwe website. Daarbij wilden ze ook meer inzetten op online visibiliteit op sociale media en een offline strategie om nieuwe klanten aan te trekken.
De website stak InterMedia in een smaakvol jasje. Van een nieuw design en logo tot rake copy en fijnzinnige foto’s. Een professionele fotoshoot levert knappe beelden op voor de website, maar tegelijk ook voor sociale media, folders, advertenties, en zoveel meer. Daarnaast bouwden we een nieuwe webshop zodat de klant ook online al eens in de fonkelende etalage kan snuisteren.
Om zowel het vakmanschap als het 70-jarige bestaan van Luyten in de kijker te zetten, vertrouwden we op sociale media en drukwerk. Met unieke social media ads proberen we alle troeven van het juwelencentrum in de kijker te zetten. In kader van de eindejaarsfeesten verzorgden we een folder van het aanbod die past bij de finesse van de zaak.
De online opfrissing mét verzorgde webshop en het slimme gebruik van verschillende promotiekanalen levert op. Juwelencentrum Luyten merkt het verschil: het bedrijf krijgt meer online aandacht en ziet de verkoopcijfers in de jongere doelgroep stijgen.