Theunis Vastgoed maakt indruk met professioneel drukwerk
We verzorgden verschillende drukwerkopdrachten voor Theunis Vastgoed. Dat zorgt voor meer zichtbaarheid en beïnvloedt het salesproces positief.
Erkend vastgoedmakelaar Theunis Vastgoed uit Heusden-Zolder heeft het allemaal in huis: te koop, te huur, nieuwbouwprojecten en professionele schattingen. Ze zijn maar met twee, en dat maakt hun aanpak de meest persoonlijke uit de buurt. Door hun jarenlange ervaring kennen ze de regio als hun broekzak en koppelen ze de juiste verkoopstrategie aan elk pand. Theunis Vastgoed staat al 15 jaar voor een complete ontzorging: van waardebepaling tot vastgoedfotografie en het volledige verkoopdossier.
In 2021 kozen Inge Theunis en haar vaste medewerker Nicolas Hermans voor een open kantoor in Heusden-Zolder. Voorheen werkten ze vooral op locatie van nieuwbouwprojecten, op de baan en van thuis uit. Het vastgoedkantoor had nood aan meer visibiliteit. Ze konden na een ontmoeting met een potentiële klant ‘te weinig achterlaten’, om het in de woorden van Inge te gieten. Om daar een professioneel antwoord op te voorzien, ging InterMedia aan de slag met drukwerk om de customer en buyer journey tekstueel en visueel te ondersteunen.
De customer en buyer journey bij het vastgoedkantoor verloopt in stappen. Het begint meestal met een schatting, daarna volgen enkele meetings en vervolgafspraken. Ergens in het midden van dat proces komt er bijvoorbeeld een fotograaf langs. Om het fotomoment zo vlot mogelijk te laten verlopen, maakten we een document met instructies voor de verkoper. Zo neemt Theunis Vastgoed de klanten op een laagdrempelige manier bij de hand doorheen het hele aankoop- en verkoopproces. Dat is win-win voor alle partijen. Opleveren deden we in verschillende fases. Van copy en ontwerp tot druk.
Het drukwerk maakt indruk. Het zorgt voor extra visibiliteit in combinatie met het mooie pand waarin ze sinds een aantal jaren vertoeven. Klanten die niet wisten dat Theunis Vastgoed ook een fysiek kantoor heeft, vinden hun weg nu wél. Het resultaat van de creatieve denkoefening is een set glasheldere documenten die het salesproces positief beïnvloedt. Drukwerk dat – indien de wetgeving niet verandert – voor de vastgoedmakelaar en haar klanten jarenlang kan meegaan. En mensen kan inspireren en enthousiasmeren. Missie? Geslaagd